neděle 19. září 2021

Domácí chleba pečený v pekárně


 Pořídila jsem si novou pekárnu a vyzkoušela jsem chleba. Pekárna ETA DELICCA mě nezklamala.

Suroviny:

350 ml mléka plnotučného

3 polévkové lžíce oleje

1 polévková lžíce octu

200 g hladké mouky

150 g celozrnné žitné mouky

150 g polohrubé mouky

1 sáček sušeného droždí

1-2 malé lžičky soli

1 malá lžička cukru


Postup:

Suroviny na chleba v uvedeném pořadí dáme do pekárny a nastavíme si program.

Já dala program Celozrnný a nastavila střední velikost -kůrka tmavá.

Při posledním hnětení jsem vyndala háky, aby nebyly v chlebu díry.

Do chlebu si můžeme přidat i semínka sezamu či slunečnice záleží jak kdo má rád.


Pekárna má předehřev, hnětení, odpočinek, dostatečné kynutí a následné udržování teploty a to vše bez nutnosti vašeho zásahu.

Recept jsem našla na internetu pro jinou pekárnu já jen malinko upravila suroviny.


Žádné komentáře:

Okomentovat

INFORMACE