pondělí 14. října 2019

Langoše 2

Dnes jsem vyzkoušela recept co mě oslovil na internetu,chtěla jsem vyzkoušet jaké budou.

Suroviny:
400 g hladké mouky
/pokud by se nám těsto lepilo tak mouku přidáme/
1 malý bílý jogurt
1 lžíce oleje
1 kávová lžička cukru do kvásku
1 kostka droždí
špetka soli
vlažná voda dle potřeby
/na kvásek 150ml a pokud bude potřeba i do těsta dokud není vláčne/

Na pomazání a posypání každý kdo co má rád:
česnek-rozmačkaný
kečup
tatarka
strouhaný sýr

Na smažení :
rostlinný olej

Postup:
Nejdříve si zaděláme kvásek.
Pak do mísy dáme mouku,sůl,jogurt,olej a kvásek.A zaděláme těsto,já jsem na zadělání těsta použila
pekárnu.
Pokud je těsto moc tuhé přidáme vodu pokud lepí přidáme mouku.
Když je těsto hotové rozdělíme na bochánky ty rozválíme na placky /vezmeme bochánek trochu vyválíme na válu a prsty roztáhneme do stran/ necháme 15 minut kynout.
Na hlubší pánev nalejeme olej,musí ho být dosti aby langoše plavaly.Do rozpáleného oleje vkládáme vytvarované těsto a smažíme po obou stranách.
Potíráme rozmačkaným česnekem,kečupem,tatarkou a nakonec strouhaný sýr.
Záleží jak kdo má langoše rád.

Inspiraci na tyto langoše jsem čerpala :

https://www.toprecepty.cz/recept/9502-domaci-langose/





Žádné komentáře:

Okomentovat

INFORMACE