Sunday, 14 July 2013

Kakaové vějíře

Kakaové vějíře
Těsto:
500g mouka hladká
200ml mléko
25g droždí
1 polévková lžíce medu
1 žloutek
3 polévkové lžíce cukru
70g hera/rozpuštěná/
trocha soli
1 vanilkový cukr
Nápln
3 polévkové lžíce kakao
4 polévkové lžíce cukr písek
Na potření
olej
hera nebo máslo
Na přípravu těsta jsem použila pekárnu kde mi těsto i vykynulo.
Na pomoučeném vále jsem vykynuté těsto rozdělila na dvě stejné části.Těsto rozválíme do tvaru obdelníku o tlouštce 2-3mm.Potřela jsem ho olejem.
Na olejem potřene těsto jsem nanesla rovnoměrně nádivku a uhladila a jemně vtiskla do těsta zády polévkové lžíce.
Stočíme pevně do závinu a rozdělíme na 4 stejné části.Stejný postup s druhou polovinou těsta.
Každý díl nakrojíme do hloubky 1cm v odstupech,dolů jsem ho nedokrájela a nechala neporušený pás asi 0.5cm.
Nakrájené části jsem rozvinula do tvaru vějíře.
Potíráme rozpuštěnou herou.Pečeme 25minut na 180

No comments:

Post a Comment